Porównaj pakiety SODO

Start

Standard

Premium

Enterprise

Użytkownicy
Limit aktywnych użytkowników 1 w zależności od wybranego limitu w zależności od wybranego limitu w zależności od wybranego limitu
Funkcjonalności
RCP
RKCP
Rejestr powierzeń
Rejestr udostępnień
Dashboard
Aplikacja mobilna (android i iOS)
Rejestr realizacji praw osób
Rejestr naruszeń z kalkulacją ryzyka naruszenia
Integracja uwierzytelniania użytkownika z Microsoft 365 i Google Workspace (po Oauth 2.0)
Modelowy RCP: korzystanie z wzorcowego rejestru od RODO-ekspertów
Rejestr IOD z insights
Dokumentacja i procedury RODO – insights, rejestr i szablony
Upoważnienia i ewidencja upoważnień
Trzy rodzaje uprawnień: kierownik, pracownik, admin
Automatyczne przypomnienia o konieczności ukończenia szkoleń
Audyty RODO i cyberbezpieczeństwa – insights, rejestr i szablony
PreDPIA i DPIA – insights, rejestr i szablony
Testy równowagi - insights, rejestr i szablony
Ocena ryzyka dla organizacji i procesów – insights, rejestr i szablony
Grupowanie użytkowników po stanowiskach (profilach) i oddziałach
Dodatkowe szkolenia interaktywne: RODO dla marketingu i RODO dla kadr
Dodatkowe szkolenia video: RODO w pracy zdalnej i Cyberbezpieczny pracownik
Monitoring zmian w przepisach dot. ochrony danych osobowych
Integracja odbiorczej i nadawczej skrzynki e-mail (Microsoft i Google lub SMTP i IMAP)
System ticketowy do zarządzania rejestrem realizacji praw zintegrowany ze skrzynką e-mail (Oauth 2.0 lub IMAP/SMTP)
Repozytorium wiedzy z praktycznymi materiałami budującymi wiedzę pracowników (komiksy i RODO niezbędnik)
Mailingi do użytkowników (np. z przypomnieniem o realizacji szkolenia)
Profilowanie szablonów upoważnień do przetwarzania danych
Obsługa wielu Administratorów Danych (pakiety rozliczane są per organizacja - ADO)
Wsparcie we wdrożeniu (szkolenie + import)
Profilowanie szkoleń e-learningowych (branding, treści sprofilowane pod kątem ADO)
Profilowanie unikalnych ról użytkowników z dostępem / edycją do poszczególnych funkcjonalności systemu
Dedykowany menedżer konta
Wsparcie telefoniczne z limitem godzin w ramach ustaleń indywidualnych
Konsultacje merytoryczne z zakresu ochrony danych osobowych z limitem godzin w ramach ustaleń indywidualnych (np. wsparcie przy zarządzaniu naruszeniem RODO, przy realizacji DPIA, oceny ryzyka)

Poznaj odpowiedzi na najczęstsze pytania

  1. Jakie formy płatności akceptujecie?

    Możesz dokonać zakupu SODO za pomocą płatności błyskawicznych PAYNOW (przelew błyskawiczny, BLIK, karta kredytowa). W formularzu zamówienia dopuszczamy również dostęp do systemu na podstawie standardowego przelewu bankowego. Dostęp do platformy oraz faktura zostaną przekazane niezwłocznie po zaksięgowaniu płatności na naszym koncie.

  2. Jak rozliczane są pakiety dla wielu Administratorów (np. w ramach Multi-IOD)?

    Pakiety rozliczane są per organizacja (ADO). Jeśli planujesz więc korzystać z SODO w ramach pakietu PREMIUM na rzecz 2 ADO (jako Multi-IOD lub Grupa Kapitałowa) w ramach których każdy ma do 10 użytkowników, to cena aplikacji wyniesie 2x280 = 560 zł netto miesięcznie. Jeśli będziesz obsługiwać w ramach SODO więcej, niż 2 ADO - zgłoś się do nas po indywidualną wycenę.

  3. Czy mogę zainstalować SODO na firmowym serwerze?

    Pasjonują nas nowoczesne i bezpieczne rozwiązania chmurowe, dlatego nie oferujemy wewnętrznie hostowanej wersji SODO.

  4. Gdzie znajdują się dane SODO?

    Wszystkie dane wykorzystywane przez SODO znajdują się w serwerowniach OVH na terenie EOG i nie są przekazywane do państw trzecich. Główny serwer znajduje się w data center OVH w Warszawie, dane backupowe na serwerze OVH we Francji.

  5. Jak długo będę czekać na dostęp do zakupionego pakietu?

    W przypadku wyboru płatności błyskawicznej za pośrednictwem PAYNOW - od razu po realizacji płatności. W przypadku płatności za pomocą standardowego przelewu bankowego - niezwłocznie po zaksięgowaniu przelewu na naszym koncie. Jeśli zależy Ci na przyspieszeniu procesu dostępu do SODO - prześlij potwierdzenie przelewu na adres kontakt@lex-artist.pl

  6. Jakie są warunki zwrotów?

    Nie oferujemy zwrotu pieniędzy. Jeśli anulujesz swój plan przed następnym cyklem odnowienia, zachowasz dostęp do płatnych funkcji do końca okresu obowiązywania subskrypcji. Po wygaśnięciu subskrypcji, utracisz dostęp do płatnych funkcji oraz wszystkich danych związanych z tymi funkcjami.

Nie widzisz odpowiedzi na swoje pytanie?

Zobacz pełne FAQ Napisz do nas